Kampania internetowa „Dobrze być w Allianz” ma przede wszystkim charakter employer brandingowy. Jej cele to kształtowanie wizerunku marki Allianz jako solidnego pracodawcy oraz zachęcenie, by dołączyć do zespołu Allianz ‒ w szczególności do sprzedaży, jako agent ubezpieczeniowy lub menedżer sprzedaży.
– To już trzecia odsłona współpracy z Kamilem Stochem, nawiązanej w 2023 roku. Sposób działania Kamila to doskonały przykład wprowadzania w życie wartości ważnych dla sportowców najwyższej próby, ale też dla agentów i pracowników naszej firmy, którzy chcą odnieść sukces. Łączy nas wiara w to, iż dzięki zaangażowaniu, odwadze, współpracy, wysokim aspiracjom i chęci zwycięstwa możemy wciąż sięgać po więcej – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor Departamentu Market Management, Komunikacji i PR w Allianz Polska.
Działania reklamowe będą prowadzone m.in. na rozpoznawalnych portalach internetowych oraz w mediach społecznościowych. Sponsorowane reklamy z Kamilem Stochem pojawią się m.in. na takich stronach jak: gazeta.pl, onet.pl, wp.pl, pracuj.pl czy olx.pl/praca.
Kreacje reklamowe z Kamilem Stochem będzie można też znaleźć na stronie www.allianz.pl oraz na profilach Allianz Polska na Facebooku i LinkedIn.
Kolejne działania planowane są na jesień.
Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja reklamowa Bridge2Fun, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Źródło: Allianz