AMD wzmacnia kanał sprzedaży w regionie EMEA – Anjana Srinivasan obejmuje najważniejsze stanowisko

6 godzin temu

Doświadczona liderka z Microsoft i Lenovo pokieruje strategią sprzedaży systemów biznesowych AMD w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Nowa liderka kanału sprzedaży w AMD

Firma AMD ogłosiła zatrudnienie Anjany Srinivasan na stanowisko starszej dyrektor kanału sprzedaży systemów biznesowych w regionie EMEA. Srinivasan wnosi ponad 20-letnie doświadczenie w branży technologicznej, obejmujące najważniejsze role w Microsoft i Lenovo. W Microsoft pełniła funkcję Device Partner Sales Lead w Wielkiej Brytanii, gdzie odpowiadała za współpracę z partnerami OEM, dystrybutorami i integratorami systemów, prowadząc strategię sprzedaży urządzeń i usług cyfrowych. W Lenovo kierowała działaniami marketingowymi i sprzedażowymi, przyczyniając się do globalnego sukcesu linii produktów YOGA i Legion.

„Niezwykłe zdolności i kompetencje Anjany rozwijane w sektorze technologicznym czynią z niej idealną kandydatkę na to stanowisko. Ponadto świetnie wpisuje się w wizję naszego regionalnego rozwoju AMD, potrafiąc odpowiednio kierować wdrażaniem innowacji i współpracą z partnerami. Bardzo nas cieszy, iż dołącza do naszego zespołu.” – podkreśliła znaczenie tej nominacji Stephanie Dismor, starsza wiceprezes AMD ds. sprzedaży w regionie EMEA.

Anjana Srinivasan

Strategiczne znaczenie regionu EMEA dla AMD

Region EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) stanowi najważniejszy obszar wzrostu dla AMD, zwłaszcza w czasie rosnącego zapotrzebowania na rozwiązania serwerowe, chmurowe i AI. Zatrudnienie Srinivasan sygnalizuje intensyfikację działań firmy w zakresie rozwoju kanałów sprzedaży i współpracy z partnerami w tym dynamicznym regionie.

„Jestem bardzo zaszczycona mogąc dołączyć do AMD, firmy znanej ze swojej innowacyjności i doskonałości w dziedzinie superkomputerów. Cieszę się, iż będę mogła niedługo współpracować z utalentowanymi zespołami i partnerami z obszaru EMEA, aby rozwijać działalność i powiększać wpływ naszej firmy na ten dynamiczny region.” – wyraziła entuzjazm wobec nowej roli Anjana Srinivasan.

Perspektywy i wyzwania

Nominacja Anjany Srinivasan może przyczynić się do wzmocnienia pozycji AMD na rynkach EMEA poprzez efektywniejsze zarządzanie kanałami sprzedaży i lepszą współpracę z partnerami. Jej doświadczenie w prowadzeniu złożonych projektów i wprowadzaniu innowacyjnych produktów na rynek może okazać się najważniejsze w realizacji ambitnych celów AMD w regionie.

Dla AMD, które konkuruje z takimi gigantami jak Intel i NVIDIA, skuteczne zarządzanie kanałami sprzedaży i partnerstwami w regionie EMEA może stanowić istotny czynnik przewagi konkurencyjnej. Zatrudnienie liderki o ugruntowanej pozycji i bogatym doświadczeniu może być krokiem w kierunku osiągnięcia tych celów.

Idź do oryginalnego materiału