Zakres podstawowych czynności: prowadzenie spraw związanych z wnioskami zewnętrznymi dotyczącymi organizacji i bezpieczeństwa ruchu oraz zatwierdzaniem i odbiorem czasowych i stałych organizacji ruchu dla dróg publicznych, w tym - rozpatrywanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu - opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych - wspieranie zarządzającego ruchem przy przygotowaniu, wdrażaniu i ewaluacji Systemu Wspierającego Zarządzanie Ruchem - nadzór nad realizacją zadań z zakresu zarządzania ruchem - kooperacja z jednostkami m.in.: Zarządem Dróg Miejskich, Zarządem Transportu Miejskiego, Komendą Miejską Policji w Poznaniu -. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe techniczne umiejętność interpretowania i stosowania przepisów: prawa o ruchu drogowym, ustawy o drogach publicznych, warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie umiejętność czytania dokumentacji projektowej i map samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy umiejętność współpracy prawo jazdy kat. B. - Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe kierunkowe - drogownictwo, transport studia podyplomowe, szkolenia z zakresu inżynierii / organizacji ruchu doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z inżynierią ruchu. - Oferty należy składać do 2025-05-18