Dino to sieć sklepów, która szturmem podbija polski rynek. W poprzednim artykule pisaliśmy również o planach otworzenie nowych punktów Dino w nadchodzących miesiącach. Brak aplikacji mobilnej dla klientów może zatem dziwić, biorąc pod uwagę popularność tego rodzaju narzędzi w przypadku konkurencji. Teraz jednak może się to w końcu zmienić.
REKLAMA
Zobacz wideo Biedronka czy jednak Lidl? Porównujemy aplikacje dwóch największych dyskontów w Polsce
Dino: kariera na stanowisku kierownik aplikacji lojalnościowej? Ogłoszenia rekrutacyjne firmy zapoczątkowały pogłoski
Pogłoski o planach utworzenia aplikacji mobilnej dla klientów Dino opierają się głównie o ogłoszenia o pracę związane z rozwojem takiego narzędzia. Jak przypomina portal wiadomoscihandlowe.pl, pierwsze z nich pojawiło się w sieci już kilka miesięcy temu. W sierpniu natomiast firma opublikowała podobną ofertę, ale tym razem na wyższe stanowisko: kierownika produktu - aplikacji lojalnościowej. Portal telepolis.pl precyzuje, iż od kandydatów oczekiwano co najmniej trzyletniego doświadczenia w zarządzaniu rozwojem aplikacji mobilnych, znajomości procesorów oraz najlepszych praktyk UX/UI, a także doświadczenia w analizie danych i znajomości narzędzi analitycznych. Wśród obowiązków przyszłego pracownika wymieniono m.in. opracowanie i realizację strategii rozwoju aplikacji mobilnej Dino, planowanie i nadzorowanie procesów związanych z nowymi funkcjonalnościami, aktualizacjami oraz optymalizacją aplikacji, analizę i badanie potrzeb użytkowników i trendów rynkowych, monitorowanie konkurencji oraz wprowadzanie usprawnień na podstawie analiz rynkowych.
Co ciekawe, jeszcze 20 sierpnia 2025 roku portal odsyłał do oficjalnej witryny Dino po więcej szczegółów. Dziś jednak po przejściu pod wskazany link okazuje się, iż oferta jest już niedostępna. Osoby wyczekujące na apkę Dino nie powinny jednak tracić nadziei.
Oferta pracy na stanowisko kierownika produktu - aplikacji lojalnościowej jest już niedostępna na stronie Dino (zdj. ilustracyjne)Fot. Dino Kariera (screenshot)
Czy jest aplikacja Dino na telefon? Firma dotychczas nie potwierdziła informacji
Aplikacje mobilne największych sieci handlowych zajmują bardzo wysokie miejsca wśród wszystkich narzędzi tego typu w Polsce. Wiadomoscihanddlowe.pl przywołują tu dane Mediapanelu, według których w lipcu 2025 roku Biedronka zajmowała 13. miejsce w rankingu najpopularniejszych aplikacji z wynikiem 10,7 mln użytkowników, Żappka uplasowała się na pozycji 18. (8,1 mln użytkowników), a Lidl Plus na 19. (7,9 mln użytkowników). Dino mogłoby gwałtownie do tego grona dołączyć. Pod względem przychodów ze sprzedaży Dino jest trzecim największym detalistą spożywczym w Polsce, a w 2024 roku przychody firmy sięgnęły niemal 29,3 mld zł. Wyżej uplasowały się jedynie Biedronka i Lidl, odnotowując wyniki odpowiednio na poziomie prawie 102 mld zł i 41,3 mld zł. Ponadto eksperci uważają, iż firma mogłaby zyskać na wprowadzeniu takiej nowości.
Dino mogłoby rozważyć wdrożenie aplikacji z personalizowanymi ofertami, listami zakupów i systemem lojalnościowym, co zwiększyłoby lojalność klientów miejskich
- stwierdził Roman Szymczak, prezes TM360, w komentarzu dla wiadomoscihandlowe.pl. Jednocześnie należy zaznaczyć, iż sama firma nie odniosła się dotąd do omawianych planów.
Zobacz też: Taniej niż w Biedronce i Lidlu. To tu najbardziej opłaca się robić zakupy
Źródło: wiadomoscihandlowe.pl, telepolis.pl
Dziękujemy, iż przeczytałaś/eś nasz artykuł.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.