W połowie września ruszyła kolejna odsłona kampanii „Dobrze być w Allianz” z udziałem Kamila Stocha, która potrwa 2 miesiące. Będzie widoczna na znanych portalach internetowych – jak onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, pracuj.pl czy olx.pl/praca – oraz w mediach społecznościowych.
W kampanii wykorzystujemy najnowsze zdjęcia Kamila Stocha, które są efektem niedawno przeprowadzonej sesji fotograficznej.
Kampania wspiera:
- budowę wizerunku Allianz – zarówno wśród klientów, jak i potencjalnych agentów ubezpieczeniowych,
- rekrutację ‒ w szczególności do sprzedaży w charakterze agenta ubezpieczeniowego lub menedżera zespołu sprzedaży,
- promocję wartości sieci sprzedaży Allianz Polska.
Kreacje reklamowe z Kamilem Stochem będzie można też znaleźć na stronie www.allianz.pl oraz na profilach Allianz Polska na Facebooku i LinkedIn.
Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja reklamowa Bridge2Fun, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Źródlo: Allianz