Esbank podnosi kompetencje pracowników

8 godzin temu

Rok 2025 przyniósł pracownikom Esbanku prestiżowe Europejskie Certyfikaty Bankowca oraz kolejną edycję Bankowej Akademii Rozwoju – BAR 3.0.

Rozwój kompetencji to siła napędowa projektu szkoleniowego BAR 3.0, realizowanego w ramach bieżącej działalności edukacyjnej Banku. Wiodącym partnerem rozwojowym ESBANKU jest tu Bankowy Ośrodek Doradztwa i Edukacji, działający w strukturze Spółdzielczej Grupy Bankowej, do której należy ESBANK.

W kwietniu we współpracy z BODiE Bank zaproponował m.in. ponad 80 osobom udział w warsztatach ph. „Analiza finansowa dla celów kredytowych”, prowadzonych przez Krzysztofa Cywińskiego. Równie liczna grupa szkoliła się w czerwcu br. pod okiem Tomasza Markowskiego w zakresie „Technik sprzedaży oraz prezentacji oferty klientowi przez telefon”.

Nowością w 2025 roku była możliwość dobrowolnego udziału pracowników w kursie przygotowawczym oraz sfinansowanie przez ESBANK egzaminu na Europejski Certyfikat Bankowca EFCB 3E. Certyfikat ten, opracowany przez European Banking and Financial Services Training Association (EBTN) z siedzibą w Brukseli, potwierdza kwalifikacje bankowe i stanowi jeden z wymagań uzyskania stopnia zawodowego Dyplomowanego Pracownika Bankowego, nadawanego przez Związek Banków Polskich. Egzamin, zorganizowany dla pracowników ESBANKU przez ZBP i Warszawski Instytut Bankowości – członka EBTN – odbył się 10 września w Radomsku. Zdało go 25 osób.

Organizatorem kursu online, przygotowującego do egzaminu na certyfikat, jest Krajowy Związek Banków Spółdzielczych, który od lat aktywnie wspiera rozwój kompetencji kadry sektora spółdzielczego i promuje cenne inicjatywy edukacyjne. 24 września 2025 r. rozpoczęła się kolejna edycja kursu KZBS, także z udziałem nowej grupy pracowników ESBANKU Banku Spółdzielczego.

Źródło: Esbank

Idź do oryginalnego materiału