Główny Specjalista /Główna Specjalistka ds. Jakości Komunikacji z Klientami (Warszawa, PL, 01-066)

karieranabank.pl 2 dni temu

.

Poszukiwany Specjalista/ Specjalistka będzie wspierał merytorycznie zespół Biura Obsługi Reklamacji i innych jednostek Departamentu Zarządzania Reklamacjami, m.in. poprzez współtworzenie szablonów odpowiedzi na reklamacje klientów, opiniowanie materiałów pod kątem językowym oraz opracowywanie treści do komunikacji wewnętrznej (intranet, materiały edukacyjne).

W naszym zespole będziesz odpowiadać za:

  • Tworzenie i udoskonalanie treści wykorzystywanych w komunikacji z klientem by każda wiadomość precyzyjna i zgodna ze standardami prostego języka oraz partnerskiej komunikacji.
  • Organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu komunikacji oraz wspieranie zespołów banku w podnoszeniu jakości kontaktu z klientem.
  • Analizę wyników badań jakościowych oraz danych dotyczących doświadczeń klientów w celu identyfikowania obszarów do poprawy.
  • Udział w projektach dotyczących poprawy jakości obsługi klienta i wdrażania standardów komunikacji budującej relacje.

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Masz minimum kilkuletnie doświadczenie w obszarze doskonalenia doświadczeń klienta lub komunikacji z klientem, najlepiej w sektorze bankowym lub w dziale reklamacji.
  • Umiesz tworzyć jasne, uprzejme i zrozumiałe komunikaty, także w sytuacjach wymagających przekazywania trudnych informacji.
  • Lubisz pracę z tekstem, zwracasz uwagę na szczegóły i językową poprawność.
  • Umiesz pracować samodzielnie, skutecznie organizujesz swoją pracę i dobrze czujesz się w dynamicznym środowisku.

Oferujemy Ci:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
  • System szkoleń i programów rozwojowych.
Idź do oryginalnego materiału