KOMSA Poland poinformowała o wzmocnieniu zespołu sprzedaży B2B. Stanowisko Lead of Reseller Account Management objęła Mariola Ciszewska-Brauła, managerka z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży ICT. Jej zadaniem będzie rozwój współpracy z partnerami handlowymi oraz realizacja strategii sprzedażowej dystrybutora.
Nowa liderka ds. resellerów
Mariola Ciszewska-Brauła będzie odpowiadać za rozwój kanału B2B w zakresie marek commercial. W jej gestii znajdzie się m.in. budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z partnerami, identyfikowanie nowych możliwości współpracy z resellerami oraz wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży.
„W KOMSA Poland odpowiadam za rozwój kanału B2B w zakresie marek commercial. Moim zadaniem jest budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z partnerami biznesowymi, identyfikowanie nowych możliwości współpracy z resellerami oraz wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży” – podkreśla Ciszewska-Brauła.
„Wierzę, iż siłą każdej firmy są jej ludzie, a najlepsze rozwiązania rodzą się tam, gdzie zespół ma przestrzeń do eksperymentowania i uczenia się.”
Nowa liderka blisko współpracuje z zespołem handlowym, wspierając go zarówno operacyjnie, jak i strategicznie. Szczególnie bliskie jest jej podejście Lean Leadership, zakładające codzienne doskonalenie i eliminację barier w działaniu.
Kluczowe marki pod opieką
Pod opieką Marioli Ciszewskiej-Brauły znajdują się najważniejsze marki vendorskie w portfolio KOMSA Poland. Są to m.in. Lenovo (laptopy, desktopy, monitory), Samsung (urządzenia mobilne, monitory, pamięci zewnętrzne, Knox), Motorola (smartfony i usługi B2B), Yealink (rozwiązania UC), MSI (laptopy biznesowe) oraz ASUS (laptopy, komputery i sprzęt dla sektora SMB i edukacji).
Tak szerokie portfolio wymaga zarówno umiejętności strategicznego planowania, jak i praktycznego wsparcia partnerów w codziennych działaniach. Właśnie ta kombinacja kompetencji, technicznych i miękkich, wyróżnia nową managerkę.
Bogate doświadczenie w ICT
Mariola Ciszewska-Brauła posiada ponad 15 lat doświadczenia w sektorze ICT, w szczególności w obszarze sprzedaży B2B i zarządzania zespołami handlowymi. Karierę rozpoczynała w AEC Design, gdzie zajmowała się sprzedażą oprogramowania. Następnie pełniła funkcje managerskie w ALSO Polska oraz Triumph International.
Specjalizuje się w strategiach sprzedaży B2B, transformacji procesów Customer Experience, wdrażaniu systemów CRM oraz budowaniu kultury współpracy w zespołach. Jej doświadczenie pozwala skutecznie łączyć technologię, sprzedaż i obsługę klienta, czyli najważniejsze elementy dla rozwoju biznesu dystrybucyjnego w branży ICT.