Czy opinie klientów o Twojej firmie wpływają na sprzedaż? Oczywiście! Błędem jest jednak twierdzenie, iż liczą się tylko oceny pozytywne. Opinie negatywne także mogą… wzmacniać zaufanie! Klienci bardzo doceniają, gdy marka reaguje na uwagi z empatią. To naturalne, iż jako ludzie jesteśmy wrażliwi na krytykę. Kiedy ktoś zgłasza uwagi do naszych produktów, usług czy obsługi [...]
Odpowiedzi na negatywne opinie zwiększają lojalność klientów

- Strona główna
- Zatrudnienie
- Odpowiedzi na negatywne opinie zwiększają lojalność klientów
Powiązane
Brakuje fachowców po tych szkołach. Luka na rynku pracy
4 godzin temu
5 najlepszych książek o zabójstwach politycznych
6 godzin temu
Polecane
Sensacja w Chengdu! Po finale polały się łzy
37 minut temu
Szok. Co za metamorfoza Sereny Williams!
43 minut temu
Mark Zuckerberg i zegarki za setki tysięcy dolarów
59 minut temu