Brand manager to osoba, która odpowiada za kompleksową opiekę nad marką. Do jego zadań należy m.in. opracowanie strategii działań marketingowych, koordynacja kampanii reklamowych oraz analiza pozycji marki na tle konkurencji. W codziennej pracy współpracuje z działami kreatywnymi, sprzedażowymi oraz z agencjami zewnętrznymi. Stanowisko to wymaga elastyczności, otwartości oraz zdolności analitycznych, które umożliwiają szybkie reakcje na […]
Praca w marketingu – jak zostać brand managerem i co warto wiedzieć na początku kariery (cz. 1)?
marketerplus.pl 1 tydzień temu
- Strona główna
- Zatrudnienie
- Praca w marketingu – jak zostać brand managerem i co warto wiedzieć na początku kariery (cz. 1)?
Powiązane
Pracodawcy skorzystają na Ozempicu? Nowe badanie
13 godzin temu
Polecane
Nowe stawki dobrostanowe – sprawdź, na co możesz liczyć?
30 minut temu
5 sposobów na przełamanie rutyny w związku
5 godzin temu
Wyjazdy na majówkę powinny być tańsze
6 godzin temu
Sabalenka ograła Ukrainkę. Teraz zmierzy się z kolejną
6 godzin temu