Brand manager to osoba, która odpowiada za kompleksową opiekę nad marką. Do jego zadań należy m.in. opracowanie strategii działań marketingowych, koordynacja kampanii reklamowych oraz analiza pozycji marki na tle konkurencji. W codziennej pracy współpracuje z działami kreatywnymi, sprzedażowymi oraz z agencjami zewnętrznymi. Stanowisko to wymaga elastyczności, otwartości oraz zdolności analitycznych, które umożliwiają szybkie reakcje na […]
Praca w marketingu – jak zostać brand managerem i co warto wiedzieć na początku kariery (cz. 1)?
marketerplus.pl 4 miesięcy temu
- Strona główna
- Zatrudnienie
- Praca w marketingu – jak zostać brand managerem i co warto wiedzieć na początku kariery (cz. 1)?
Powiązane
Włochy przodują w UE zatrudnieniu osób po 50. roku życia
1 godzina temu
Wypalenie zawodowe nie pyta o metrykę
7 godzin temu
Polecane
Kiedy żona lub mąż rolnika nie muszą płacić KRUS?
56 minut temu
Nagły zwrot ws. Sabalenki. Sensacyjny list od Trumpa
59 minut temu
PGE prognozuje: rachunki za prąd wzrosną w 2026 roku
1 godzina temu