Specjalista/ Specjalistka w Zespole Wsparcia Akwizycji i Doświadczenia Klienta / Warszawa (Warszawa, PL, 01-066)
karieranabank.pl 1 tydzień temu
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
Rozwój usprawnień wspierających procesy akwizycyjne i sprzedażowe w segmencie przedsiębiorstw, z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych
Współtworzenie rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych oraz poprawiających doświadczenie klienta
Współpracę z zespołami biznesowymi przy wdrażaniu rozwiązań wspierających akwizycję i rozwój relacji z klientami
Udział w projektach rozwojowych i inicjatywach strategicznych wspierających wzrost sprzedaży i transformację cyfrową bankowości przedsiębiorstw
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
Dopiero zaczynasz swoją karierę zawodową lub masz niewielkie doświadczenie w branży finansowej — nie wymagamy znajomości bankowości, ale chęci do nauki i rozwoju w tym obszarzeInteresujesz się nowymi rozwiązaniami technologicznymi i chcesz wykorzystywać je w praktyce biznesowej
Potrafisz myśleć analitycznie, wyciągać wnioski z danych i proponować działania wspierające rozwój sprzedaży
Lubisz pracować zespołowo, dzielić się wiedzą i komunikować się w sposób jasny i profesjonalny — zarówno pisemnie, jak i ustnie
Jesteś osobą samodzielną, proaktywną i zorientowaną na realizację celów
Posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie jego zdobywania
Oferujemy Ci:
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.