Specjalista/ Specjalistka w Zespole Wsparcia Akwizycji i Doświadczenia Klienta / Warszawa (Warszawa, PL, 01-066)

karieranabank.pl 1 tydzień temu

W naszym zespole będziesz odpowiadać za:

  • Rozwój usprawnień wspierających procesy akwizycyjne i sprzedażowe w segmencie przedsiębiorstw, z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych
  • Współtworzenie rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych oraz poprawiających doświadczenie klienta
  • Współpracę z zespołami biznesowymi przy wdrażaniu rozwiązań wspierających akwizycję i rozwój relacji z klientami
  • Udział w projektach rozwojowych i inicjatywach strategicznych wspierających wzrost sprzedaży i transformację cyfrową bankowości przedsiębiorstw

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Dopiero zaczynasz swoją karierę zawodową lub masz niewielkie doświadczenie w branży finansowej — nie wymagamy znajomości bankowości, ale chęci do nauki i rozwoju w tym obszarzeInteresujesz się nowymi rozwiązaniami technologicznymi i chcesz wykorzystywać je w praktyce biznesowej
  • Potrafisz myśleć analitycznie, wyciągać wnioski z danych i proponować działania wspierające rozwój sprzedaży
  • Lubisz pracować zespołowo, dzielić się wiedzą i komunikować się w sposób jasny i profesjonalny — zarówno pisemnie, jak i ustnie
  • Jesteś osobą samodzielną, proaktywną i zorientowaną na realizację celów
  • Posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie jego zdobywania

Oferujemy Ci:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
  • System szkoleń i programów rozwojowych.
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
Idź do oryginalnego materiału