Specjalista w Zespole Zarządzania Akcjami CRM/ Warszawa 1 1 (Warszawa, PL, 01-066)
karieranabank.pl 1 dzień temu
W naszym Zespole będziesz odpowiadać za:
Planowanie i budowę wielokanałowych kampanii marketingowych CRM (aplikacja mobilna, bankowość internetowa, e-mail, oddziały, Contact Center i inne), w szczególności działających w trybie real-time
Aktywne poszukiwanie najlepszych ofert dla klientów, działania w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych i zadowolenia klientów
Selekcję grup docelowych klientów do realizowanych kampanii, ze szczególnym uzwględnieniem akcji kierowanych do prospektów
Budowę diagramów ESP wychwytujących zdarzenia w trybie real-time
Pomiar efektywności zrealizowanych kampanii, wraz z wnioskami i rekomendacją dalszych działań
Współpracę z zespołami odpowiadającymi za ofertę, sprzedaż oraz komunikację marketingową
Udział w projektach rozwoju CRM, realizację testów nowych funcjonalności narzędzi CRM oraz testów regresyjnych
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
Masz doświadczenie w pracy z dużym wolumenem danych z wykorzystaniem SQL i/lub SAS 4GL, preferowana znajomość SAS Viya
Chcesz brać udział w budowie i wdrażaniu nowych rozwiązań
Chętnie podejmujesz nowe wyzwania, do pracy podchodzisz z pasją i zaangażowaniem
Cechuje Cię komunikatywność, cenisz pracę z ludźmi którzy wzajemnie się wspierają i motywują