Pisanie i korekta tekstów -na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Przygotowywanie newslettera komunikacyjnego - cyklicznej komunikacji do pracowników segmentu SME - publikacja treści w intranecie PBP, przygotowanie treści w newsletterze.
Pomoc w organizacji spotkań wewnętrznych i zewnętrznych - szukanie ciekawych lokalizacji, ustalanie szczegółów z kontrahentem, ustalanie szczegółów organizacyjnych.
Pomoc w organizacji udziału Banku w konferencjach i wydarzeniach sponsoringowych.
Pomoc w innych bieżących działaniach realizowanych w Zespole Wsparcia Biznesu.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
Doświadczenia zawodowe w obszarze: marketingu, komunikacji i PR.
Dobrze znasz narzędzia MS Office (Word, Excel, Power Point) oraz narzędzia AI.
Masz umiejętność pisania i redagowania tekstów.
Posiadasz zdolności organizacyjne - umiejętność pracy przy kilku projektach jednocześnie; dokładność, samodzielność, odpowiedzialność za prowadzone tematy.
Znasz język angielskie na poziomie min. B2.
Jesteś otwarty na ludzi i nowe wyzwania, masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu pozytywnych relacji.
Mile widziane: doświadczenie w instytucjach finansowych; doświadczenie w obsłudze CMS do zarządzania treściami w Intranecie; doświadczenie w prowadzeniu projektów komunikacyjnych w obszarze nowych technologii.
Oferujemy Ci:
6-miesięczny staż (rozpoczynający się 1 lipca) w oparciu o umowę o pracę z możliwością kontynuowania współpracy.
Zatrudnienie na pełen lub 3/4 etatu.
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie uwzględniające indywidualne wyniki i zaangażowanie.
Możliwość pracy hybrydowej.
Wsparcie mentora i współpracę z ekspertami, którzy chętnie podzielą się z Tobą wiedzą i doświadczeniem.
Prywatną opiekę medyczną.
Kartę Multisport.
System szkoleń i programów rozwojowych, w tym dostęp do Linkedin Learning.
Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
Program Rekomendacji Kandydatów.
Płatny urlop "na sesję".
Udział w wyjątkowych inicjatywach realizowanych w Banku (wolontariat pracowniczy, Olimpiada Banku, akcje ekologiczne i prozdrowotne).