Zakres podstawowych czynności: 1. prowadzenie spraw w zakresie należności z tytułu mandatów Straży Miejskiej - prowadzenie ewidencji mandatów - księgowanie wpływów - obsługa księgi głównej - sporządzanie sprawozdań i sprawozdania finansowego oraz inwentaryzacji sald należności - 2. prowadzenie postępowań o udzielenie ulgi, windykacji niezapłaconych należności - prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie udzielenia ulgi w spłacie należności publicznoprawnych - mandatów karnych - wystawianie i wysyłanie upomnień oraz tytułów wykonawczych - kooperacja z Urzędem Skarbowym oraz Wydziałem Podatków i Opłat w zakresie egzekucji -. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne doświadczenie w księgowości umiejętność prowadzenia korespondencji z instytucjami i klientami. - Wymagania pożądane: doświadczenie w jednostkach z zakresu finansów publicznych znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa podatkowego i postępowania mandatowego . - Oferty należy składać do 2025-04-28