Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
portalmedialny.pl 4 tygodni temu
- Strona główna
- Zatrudnienie
- BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Powiązane
Monitory w kanale B2B: Drugi ekran czy druga potrzeba?
4 godzin temu
Bezalkoholowa rewolucja
14 godzin temu
Czy szkoła zawodowa wlicza się do stażu pracy? Sprawdzamy!
22 godzin temu
Polecane
Światowe ceny zbóż odbiły lekko w górę w kwietniu – FAO
6 godzin temu
Świątek już trenowała w Rzymie. Przyszły tłumy
6 godzin temu