Firma Intop Tarnobrzeg została wyróżniona prestiżowym tytułem „Odpowiedzialny i Przyjazny Pracodawca”. To kolejny klient PFR TFI, który otrzymał nagrodę przyznawaną firmom wykazującym ponadprzeciętne zaangażowanie w realizację Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) oraz aktywnie wspierającym swoich pracowników w budowaniu bezpiecznej przyszłości finansowej.
Dzięki konsekwentnej promocji idei długoterminowego oszczędzania, firma Intop Tarnobrzeg może pochwalić się wysokim poziomem uczestnictwa w programie PPK. To wyróżnienie potwierdza, iż pracodawca dba nie tylko o rozwój zawodowy pracowników, ale również aktywnie wspiera ich w budowaniu finansowego bezpieczeństwa. A liczby mówią same za siebie – aż 95 z 131 pracowników zdecydowało się przystąpić do programu, co przekłada się na imponujący poziom partycypacji wynoszący 75%.
Podczas uroczystej gali podsumowującej 11. edycję programu „Odpowiedzialny i Przyjazny Pracodawca” nagrodę odebrała Dorota Tomczyk.
– Tytuł „Odpowiedzialny i Przyjazny Pracodawca” to dla nas nie tylko ogromne wyróżnienie, ale również motywacja do dalszego wspierania naszych pracowników – mówi Dorota Tomczyk. – Od początku zdawaliśmy sobie sprawę, jak istotne jest budowanie długoterminowego bezpieczeństwa finansowego, dlatego z pełnym zaangażowaniem wdrażaliśmy PPK. Zdecydowaliśmy się również na wprowadzenie dodatkowej wpłaty w wysokości 0,5%, aby jeszcze bardziej zachęcić pracowników do udziału w programie.
Podczas Gali, przedstawicielom Intop Tarnobrzeg podziękował Paweł Kania, który z ramienia PFR TFI współpracuje z firmą w zakresie obsługi PPK.
– Intop Tarnobrzeg to przykład firmy, która wykonała imponującą pracę u podstaw, by świadomie i odpowiedzialnie promować ideę długoterminowego oszczędzania wśród swoich pracowników. Od samego początku widoczne było duże zaangażowanie – przedstawiciele firmy aktywnie uczestniczyli w szkoleniach i spotkaniach informacyjnych, podczas których wspólnie rozwiewaliśmy wszelkie wątpliwości i odpowiadaliśmy na pytania dotyczące PPK. Taka otwarta postawa, połączona z konsekwentnym podejściem do edukacji finansowej, przyniosła konkretne efekty. Dziś Intop Tarnobrzeg może pochwalić się doskonałym poziomem partycypacji, który jest dowodem na to, iż inwestowanie w wiedzę i dialog z pracownikami naprawdę procentuje – mówił Paweł Kania.
Program „Odpowiedzialny i Przyjazny Pracodawca” ma na celu promowanie dobrych praktyk w zakresie wdrażania i prowadzenia PPK oraz budowanie świadomości znaczenia oszczędzania na przyszłość zarówno wśród pracodawców, jak i pracowników.
PFR TFI jest częścią Grupy Kapitałowej Polskiego Funduszu Rozwoju, w skład której wchodzą instytucje finansowe i doradcze dla przedsiębiorców, samorządów i osób prywatnych inwestujące w zrównoważony rozwój społeczny i gospodarczy kraju. Towarzystwo zarządza aktywami o łącznej wartości ponad 18 mld zł, co plasuje je w gronie największych instytucji zarządzających PPK.
PFR TFI w systemie PPK pełni szczególną rolę wyznaczonej instytucji finansowej, zapewniając powszechny dostęp do programu i ciągłość zarządzania oszczędnościami uczestników w przypadku braku możliwości prowadzenia programu przez dotychczasową instytucję zarządzającą.

1 tydzień temu












