Zakres podstawowych czynności: Forma zatrudnienia: umowa o pracę (pełen etat) Miejsce pracy : Poznań, Brama Poznania, ul. Gdańska 2 Przewidywany moment zatrudnienia : kwiecień 2024 r. Zakres obowiązków: Poszukujemy kandydata do naszego Zespołu, który będzie odpowiedzialny za - Świadczenie bezpośredniego wsparcia dla użytkowników
biura i aktywne rozwiązywanie problemów IT. Obsługę zgłoszeń pracowników poprzez system zgłoszeniowy Helpdesk. Nadzór i kontrola pracy sieci wraz z zespołem Operatorów. Instalację i konfigurację sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Zapewnienie ciągłości pracy wystaw multimedialnych. Udział w projektach wdrożeniowych nowych rozwiązań IT. Samodzielności w organizowaniu pracy. Umiejętności identyfikacji potencjalnych zagrożeń i ich skutków. Znajdowanie kreatywnych rozwiązań w sytuacjach krytycznych. . - Wymagania obowiązkowe: Wymagania: Poszukujemy osób, które - Są pasjonatami lub posiadają podstawowe wykształcenie techniczne, kierunkowe wykształcenie to dodatkowy atut. Znają obszar technologii informatycznych, zwłaszcza stacje robocze, systemy informatyczne i peryferia. Posiadają praktyczną znajomość systemów operacyjnych rodziny Microsoft Windows. Wykazują pozytywne nastawienie, zaangażowanie i chęć rozwoju w obszarze IT. Potrafią radzić sobie z problemami związanymi z oprogramowaniem, sprzętem komputerowym, multimedialnym i sieciami komputerowymi. Posiadają zdolności analityczne i organizacyjne oraz odpowiadają za powierzone zadania. Znają język angielski na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej.. - Wymagania pożądane: Brak -. - Oferty należy składać do 2023-12-31